Změna v uznání záruky u servisu ASUS Czech

customer_service.jpgPřed půl rokem jsme se dotazovali českého servisu ASUS Czech, jak řeší záruční opravy EEE při porušení záruční nálepky na krytu RAM (více zde). Po více než půl roce servis změnil stanovisko a nyní již oficiálně můžete záruční samolepku sejmout, aniž by tím trpěla Vaše záruka. Uvedené je především kvůli uživatelské výměně modulů operační paměti.

Pro úplnost ještě dodáváme kopii vyjádření ze servisu ASUS Czech:

Dobrý den

Situace se změnila. Pamět lze měnit bez ztráty záruky.
Poškození nálepky na krytu paměti RAM nemá na záruku vliv.

S pozdravem

Jan Siekiera
Technical Support Department

Toto vyjádření je pro spoustu majitelů ééček doslova přelomovým a konečně i přístup českého servisu je v souladu s mezinárodními EEE WARRANTY, kde byla tato možnost zmiňována od samého počátku.


Doporučujeme: Zbraně zabíjejí? - Guns kill?

Jeden komentář pro “Změna v uznání záruky u servisu ASUS Czech”

  1. kubisek napsal:

    Ono mezi námi – u mé 901 se mi po cca měsíci normálního používání teplem sloupla krycí igelitová folie na nálepce, následně během jednoho dne se potisk nálepky kompletně setřel a po dalším cca týdnu se teplem uvolnil celý zbylý bílý papírek.

Přidej komentář

Musíte být přihlášen pro zaslání komentáře.